Tällainen pirteän värinen kortti tähän päivään.Kuva on tapaamisessa leimattu ja oikein suloinen,vaikkakin pidän näistä siitä mekkoversiosta vielä enemmän.Värittänyt olen tällä kertaa Derventin Aquatoneilla ja niiden käyttö vaatii vielä opettelua.Kivan voimakkaan värin niillä kyllä saa helposti,mutta vaaleat kohdat on haastavampia.

Minulla riittää nyt väritysharjoituksia,kun olen ostanut myös Derwentin Inktense kyniä 72 kappaleen pakkauksen.Ne ovat olleet minulla jo jokusen viikon,mutta en ole ehtinyt niitä oikein kokeilemaan ,vaan olen käyttänyt valmiiksi aiemmin värittämiäni kuvia.Tuntuu että niissä ei yhtään värit natsaa kynien päissä olevien mallien kanssa ja olen aivan hukassa,että mikä on minkäkin värinen.Jos hermo menee niiden kanssa,niin laitan myyntiin ja käytän vanhoja tuttuja Faber Castlejani..

1248598243_img-d41d8cd98f00b204e9800998e