Eilen suuntasimme PAMMUN PÄÄHÄNPISTOSTA Seinäjoelle Paperinauhaan avajaisten viimeisenä päivänä.Mukana olivat siis Pammu,Katinkolon Kati ja minä.Vähän pelkäsimme,että onko siellä enää meille mitään ostettavaa,mutta pelko osoittautui aiheettomaksi heti sisään astuttuamme.Ostosaikaa oli Klo. 12.00-15.00,mutta eihän sekään meinannut meille riittää..Tuli osteltua sen verran runsaanpuoleisesti,että kaikki ei mahtunut samaan kuvaan..Kateellisten kommenttien sekä isännän tänne eksymisen  pelossa julkaisen siis vain yhden kuvan ja sekin on huono ja epätarkka..Silmänisku

1249283274_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Erityisen iloinen olen noista stansseista ja Sarah Kayn leimasimista,joita olin himoiten netistä katsellut.Siis SÄÄSTIN postikulut.Cuttiskin mulle on vasta Heinikasta tulossa ja yks paketti Paperellasta ja..APUA!Nyt teen puolen vuoden ostolakon ja piste..

Mutta niin hulvattoman hauska reissu meillä oli!Kyllä noi seurakunnan kerhotätit(tytöt?) on sitten mukavaa seuraa. Vatsalihakset on kipeenä nauramisesta,muustahan ne ei mulla juuri rasitukaan..Hymy

 

Lisäys:Tuhlasi se Kati ja Pammukin ihan törkeesti!!!Etten mää ainoo ollu..Silmänisku