Tämän tunnustuksen olen saanut niin monelta blogiystävältä,etten enää muistakaan,mutta KIITOKSET kaikille teille kovasti:)!!!Nyt yritän ehtiä keksimään myös ne seitsemän asiaa,joita ette ehkä minusta tiedä,ja joiden paljastaminen kuului tähän tunnustukseen..

1.Olen vaalea ja pitkähiuksinen

2.Olen 170cm pitkä.

3.Olen ollut liian kiltti ja minun on ollut vaikea sanoa ei,nyttemmin olen tainnut muuttua ihan päinvastaiseksi:)

4.Kukaan ei varmasti ikinä uskonut,että minusta tulisi isona maatilan emäntä,vähiten minä itse!

5.Meillä on viljatila,eli ei eläimiä,paitsi kissat ja koirat

6.Tykkään asua maalla,en muuttaisi täältä pois

7.Kun lähdemme esim. Tampereelle koko perhe,jakaannumme perillä kahtia:minä ja miesväki erikseen.Mies ja pojat käyvät konekaupoilla yms. ja minä shoppailen askartelu-sisustus- ja vaatekaupoissa.Kun tapaamme,miehillä on tuomisina ehkä yksi irtokarkkipussi ja minulla taas noin kolme muovipussia kaikenlaista kivaa:)

En taaskaan tylsästi jatka tätä kenellekään,mutta mukaansa saa ottaa ken tahtoo ja kenellä aikaa riittää..